پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4048
نویسنده : محمود احمدنژاد

با توجه به نقش آزمون های عملکردی در ارزشیابی کتاب علوم تجربی دوره ی ابتدایی و در ادامه ی اهداف مورد نظر در برگزاری سمینار قطبی"بررسی مبانی فلسفی و علمی آزمون های عملکردی در ارزشیابی کتاب علوم تجربی دوره ابتدایی" که در شهرستان های خو ی ، ارومیه و مهاباد با سخنرانی دکتر ایرج خوش خلق "نویسنده،محقق و عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش"برگزار شد،دبیرخانه ی علوم در نظر دارد تا اولین ی جشنواره استانی طراحی و ساخت آزمون های عملکردی  محوریت کتاب علوم ابتدایی را برگزار نماید.

جهت آشنایی بانحوه ی شرکت در جشنواره فایل مربوطه را از قسمت زیر دریافت نمایید.

نت




فایل صوتی،جزوه ی آموزشی به همراه مثال
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 1327
نویسنده : محمود احمدنژاد

سمینار برسی مبانی علمی و فلسفی آزمون های عملکردی

 

 

دبیرخانه ارزشیابی کیفی و توصیفی 

passessment.ir




بازدید : 2346
نویسنده : محمود احمدنژاد

تولید محتوا

جهت آشنایی با شرایط و نحوه شرکت در جشنواره،پکیج جشنواره را از قسمت پایین دریافت نمایید.

محتویات پکیج جشنواره:

1-دستورالعمل نحوه شرکت در جشنواره  2-فرم های داوری فنی و محتوایی  3-فرم ثبت نام  4-لوگوی دبیرخانه به همراه پوستر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با محوریت کتاب علوم دوره ی ابتدایی  5-نمونه محتوای تولید شده

نت

قابل توجه شرکت کنندگان عزیز: (نمونه محتوای تولید شده صرفاً برای راهنمایی عزیزان جهت قرار دادن لوگو ی دبیرخانه و پوستر جشنواره می باشد و هیچ گونه هدف دیگری ندارد،همکاران می توانند از خلاقیت خود جهت تولید محتوای الکترونیکی استفاده کنند).